Ερώτηση: Με ποιο τρόπο διαμορφώνονται τα ασφάλιστρα που θα πληρώσω;
Απάντηση: Τα ασφάλιστρα καθορίζονται βάσει χαρακτηριστικών του οχήματος και του οδηγού, τα σημαντικότερα από τα οποία είναι:
- Μάρκα
- Μοντέλο και έκδοση
- Πραγματική ισχύς οχήματος σε KW
- Περιοχή Κυκλοφορίας (15 τιμολογιακές γεωγραφικές ζώνες)
- Αριθμός ζημιών με υπαιτιότητα
- Ηλικία συνήθους οδηγού
- Ηλικία 2ου συνήθους οδηγού
- Δίπλωμα νέου οδηγού
Ερώτηση: Πώς μπορώ να μειώσω το κόστος των ασφαλίστρων μου;
Απάντηση: Εκπτώσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου είναι εφικτές και περιγράφονται αναλυτικά στην ενότητα Οικονομικότερα Ασφάλιστρα με νέες εκπτώσεις και προνόμια
Ερώτηση: Σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματός μου, υπάρχει κάλυψη οδηγού;
Απάντηση: H ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ με την "κάλυψη Οδηγού από Ατύχημα”, εφόσον αυτή υπάρχει στο πακέτο κάλυψης που έχει αγοράσει ο ασφαλισμένος, καλύπτει πέρα από την Απώλεια Ζωής από ατύχημα και την Μόνιμη Ολική & Μόνιμη Μερική Ανικανότητα του οδηγού του ασφαλισμένου οχήματος, έως του ποσού των 15.000€.
Ερώτηση: Σε περίπτωση κλοπής του αυτοκινήτου μου η ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ μου παρέχει κάποιο άλλο αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις μου;
Απάντηση: Εφόσον έχετε την κάλυψη της Αντικατάστασης λόγω Κλοπής η ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ σας παρέχει όχημα για τις μετακινήσεις σας, μέχρι να βρεθεί το αυτοκίνητο σας και με ανώτερο χρονικό όριο τις 45 ημέρες (σύμφωνα πάντα με τους όρους του συμβολαίου σας).
Ερώτηση: Σε περίπτωση που μου προκαλέσει ατύχημα ανασφάλιστο όχημα αποζημιώνομαι και πώς;
Απάντηση: Αποζημιώνεστε απευθείας από την ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ εφόσον έχετε στο συμβόλαιο σας την κάλυψη "Ασφάλιση Υλικών Ζημιών σε Τροχαίο από Ανασφάλιστο Όχημα".
Για να ενεργοποιηθεί η διαδικασία αποζημίωσης απαιτούνται:
- Να έχει συμβεί το ατύχημα στην Ελλάδα
- Να αποδεικνύεται ο χαρακτηρισμός του ανασφάλιστου οχήματος από επίσημο Δημόσιο έγγραφο (Απόσπασμα Δελτίων Συμβάντων Τροχαίας)
- Η ευθύνη για το ατύχημα να βαρύνει αποκλειστικά τον οδηγό του ανασφάλιστου οχήματος
- Ανώτατο ποσό αποζημίωσης για τις υλικές ζημιές του αυτοκινήτου 100.000€
- Να υπάρχει Δήλωση Ευθύνης από τον υπαίτιο (ανασφάλιστο)
Ερώτηση: Τι δικαιολογητικά χρειάζονται για την υποβολή αίτησης για ασφάλιση;
Απάντηση:
- Άδεια Κυκλοφορίας
- Τιμολόγιο αγοράς ή πραγματογνωμοσύνη εάν το αυτοκίνητό σας δεν είναι καινούριο και επιθυμείτε να το ασφαλίσετε και για προαιρετικές καλύψεις.
Ερώτηση: Τι δικαιολογητικά θα πρέπει να έχω για να αποζημιωθώ σε περίπτωση ατυχήματος;
Απάντηση: Κάθε είδους ζημιάς απαιτεί σχετικά δικαιολογητικά. Ενδεικτικά, σε μια υλική ζημιά, είναι απαραίτητα:
- Άδεια κυκλοφορίας και άδεια οδήγησης
- Αντίγραφο Δελτίου Συμβάντων αν έχει επιληφθεί η τροχαία
- Αντίγραφο Δικογραφίας (στην περίπτωση που έχει σχηματιστεί)
- Υπεύθυνη Δήλωση ατυχήματος ή Δήλωση Φιλικού Διακανονισμού
- Πραγματογνωμοσύνη
- Εξουσιοδοτήσεις/ Νομιμοποιήσεις όπου είναι απαραίτητες (εφόσον δεν εισπράξετε ο ίδιος την αποζημίωση)
- Τιμολόγια επισκευής
- Φωτοτυπία από το βιβλιάριο τραπεζικού λογαριασμού ή εκτύπωση από το Internet Banking ή εκτύπωση από κατάστημα της τράπεζας
Ερώτηση: Σε πόσο χρόνο θα αποζημιωθώ σε περίπτωση ατυχήματος;
Απάντηση: Εφόσον έχουν συγκεντρωθεί και τα τιμολόγια επισκευής, ο διακανονισμός της ζημιάς γίνεται εντός 5 εργάσιμων ημερών και η ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ θα επικοινωνήσει μαζί σας για τυχόν εκκρεμότητες.
Ερώτηση: Τι προσφέρει ο φιλικός διακανονισμός;
Απάντηση: Επιλέγοντας την ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ για την ασφάλιση του αυτοκινήτου σας, απολαμβάνετε το προνόμιο της αποζημίωσης από τη δική σας ασφαλιστική εταιρία (σε περίπτωση που δεν είστε υπαίτιος για το ατύχημα) άνετα και χωρίς ταλαιπωρία μέσω του Φιλικού Διακανονισμού.
Για να αποζημιωθείτε μέσω του συστήματος αυτού πρέπει απαραίτητα:
• Οι εμπλεκόμενοι οδηγοί να συμπληρώσουν και να υπογράψουν το έντυπο "Φιλικού Διακανονισμού" καθώς και να το στείλουν στις ασφαλιστικές τους.
• Τα εμπλεκόμενα οχήματα να είναι ασφαλισμένα σε εταιρίες που έχουν προσχωρήσει στο Σύστημα.
• Η ζημιά να μην υπερβαίνει τα €6.500 σε Υλικές Ζημιές, και €12.000 σε Σωματικές Βλάβες ανά άτομο, με μέγιστο όριο στις Σωματικές Βλάβες τα €30.000 ανά περιστατικό.
• Να υπάρχει σύγκρουση των οχημάτων
Στην περίπτωση κατά την οποία δεν έχει συμπληρωθεί "Φιλική Δήλωση Τροχαίου Ατυχήματος", υπάρχει η δυνατότητα οι πελάτες που δεν ευθύνονται να κάνουν δήλωση στην Εταιρία. Η Εταιρία αναλαμβάνει την επικοινωνία με την εταιρία του υπαίτιου οδηγού προκειμένου να αποζημιωθεί ο πελάτης.
Ερώτηση: Τι σημαίνει φροντίδα τροχαίου ατυχήματος;
Απάντηση: Στη δύσκολη στιγμή του ατυχήματος, η "ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ" βρίσκεται πραγματικά δίπλα σας χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Μοναδική προϋπόθεση είναι η ασφάλιση Αστικής Ευθύνης του αυτοκινήτου σας στην Εταιρία μας. Με ένα απλό τηλεφώνημα στο 2109099000 ή στο (210) 90.99.999 ένας εξειδικευμένος, εξουσιοδοτημένος συνεργάτης της Εταιρίας θα βρίσκεται δίπλα σας, για να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε τις πρώτες δύσκολες στιγμές μετά το ατύχημα. Ο ειδικός συνεργάτης μας:
Θα καταγράψει τις συνθήκες του ατυχήματος και τις προτεραιότητες των οδών.
Θα φωτογραφήσει τα εμπλεκόμενα οχήματα και θα κάνει ακριβή περιγραφή τους.
Θα συντάξει πρόχειρο σχεδιάγραμμα του τόπου ατυχήματος.
Θα συγκεντρώσει στοιχεία τυχόν μαρτύρων.
Θα σας βοηθήσει να συμπληρώσετε σωστά το έντυπο "Υπεύθυνη Δήλωση Ατυχήματος" ή το έντυπο "Φιλικού Διακανονισμού"
Θα σας βοηθήσει να επιλέξετε το πλησιέστερο συνεργαζόμενο συνεργείο.
Ερώτηση: Τι μου προσφέρει η Οδική Βοήθεια;
Απάντηση: Στην περίπτωση που το όχημά σας ακινητοποιηθεί από ατύχημα, μηχανική ή ηλεκτρική βλάβη, βλάβη ελαστικών ή απόπειρα κλοπής στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και ανάλογα με την απόσταση του συμβάντος από τον τόπο της μόνιμης κατοικίας σας, η οδική βοήθεια προσφέρει τις κάτωθι υπηρεσίες:
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
- Από 0-50 χλμ από τον τόπο μόνιμης κατοικίας
- Επί τόπου επισκευή (εφόσον είναι εφικτή)
- Επαναφορά του οχήματος στο δημόσιο δρόμο αν έχει βρεθεί εκτός αυτού
- Μεταφορά του οχήματος σε συνεργείο επιλογής σας
- Άνω των 50 χλμ από τον τόπο μόνιμης κατοικίας
- Επί τόπου επισκευή (εφόσον είναι εφικτή)
- Επαναφορά του οχήματος στο δημόσιο δρόμο αν έχει βρεθεί εκτός αυτού
- Μεταφορά του οχήματος στο πλησιέστερο συνεργείο και παραμονή σε ξενοδοχείο κοντά στο συνεργείο με συνολικό κόστος 200€, ή μεταφορά του οχήματος εντός 2 ημερών σε συνεργείο που θα επιλέξετε, πλησίον του τόπου κατοικίας σας.
- Ιατρική- Ταξιδιωτική Κάλυψη
ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
- Επί τόπου επισκευή (εφόσον είναι εφικτή)
- Επαναφορά του οχήματος στο δημόσιο δρόμο αν έχει βρεθεί εκτός αυτού
- Μεταφορά του οχήματος στο πλησιέστερο κατάλληλο συνεργείο. Εάν ο εκτιμούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις 5 εργάσιμες μέρες καλύπτονται τα έξοδα παραμονής σας σε ξενοδοχείο με συνολικό κόστος 500€ ανά συμβάν.
- Εάν ο εκτιμούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις 15 μέρες, τότε δικαιούστε επαναπατρισμό του οχήματος στο πλησιέστερο συνεργείο του τόπου κατοικίας σας (επιλογής σας).
- Ιατρική- Ταξιδιωτική Κάλυψη.
Ερώτηση: Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση κλοπής;
Απάντηση:
- Θα πρέπει άμεσα να δηλώσετε την κλοπή στο αρμόδιο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής & να λάβετε βεβαίωση για τη δήλωση σας.
- Να επισκεφτείτε άμεσα οποιοδήποτε υποκατάστημα και να κάνετε την αναγγελία της κλοπής.
- Να προσκομίσετε τα δικαιολογητικά που θα σας ζητηθούν, καθώς και τα κλειδιά του αυτοκινήτου.
- Μετά το πέρας των 45 ημερών, να προσκομίσετε στην εταιρία βεβαίωση μη ανεύρεσης του αυτοκινήτου σας και πληρεξούσιο κυριότητας.
Ερώτηση: Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος;
Απάντηση: Να τηλεφωνήσετε στο 2109099000 (επιλογή 1.1) στην υπηρεσία "Φροντίδα Τροχαίου Ατυχήματος” της ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ, προκειμένου να έρθει στον τόπο του ατυχήματος ειδικός συνεργάτης. Δείτε περισσότερα πατώντας εδώ.
Μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα συνεργαζόμενα συνεργεία με την Εταιρία μας και να επισκευάσετε άμεσα, οικονομικά και ξέγνοιαστα το αυτοκίνητό σας, απολαμβάνοντας μοναδικά προνόμια.
Ερώτηση: Γιατί να επιλέξω την Εθνική Ασφαλιστική για την ασφάλιση του αυτοκινήτου μου;
Απάντηση:
- Γιατί είναι μια εταιρία με εμπειρία άνω των 130 ετών
- Προσφέρει Ολοκληρωμένα Προγράμματα Ασφάλισης προσαρμοσμένα απόλυτα στις συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών της.
- Εφαρμόζει Παραμετρικό Σύστημα Τιμολόγησης βάσει χαρακτηριστικών του οχήματος και του οδηγού εξασφαλίζοντας δικαιότερα ασφάλιστρα.
- Παρέχει στους πελάτες της υπηρεσίες υψηλής ποιότητας πιστοποιημένες κατά ISO 9001.
- Αποζημιώνει γρήγορα, απλά και με συνέπεια.
- Προσφέρει Νέες Πρωτοποριακές καλύψεις & Παροχές για τον οδηγό και το αυτοκίνητο του (π.χ. εγγύηση ασφαλίστρου, αντικατάσταση αυτοκινήτου σε περίπτωση κλοπής, ζημιές κλεμμένου οχήματος, κάλυψη του οδηγού από ατύχημα).
- Σας δίνει τη δυνατότητα να μειώσετε περαιτέρω το κόστος ασφάλισης με προνομιακές εκπτώσεις.
- Στην ανανέωση του ασφαλιστηρίου οχήματος στην Εθνική Ασφαλιστική, έχετε στη διάθεσή σας εντελώς δωρεάν προνομιακές καλύψεις Υγείας, σε συνεργασία με τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών, όπως:
- Δωρεάν απεριόριστες ιατρικές επισκέψεις σε εφημερεύοντες ιατρούς
- Έκπτωση 25% στα τακτικά εξωτερικά ιατρεία, κατόπιν ραντεβού
- Έκπτωση 40% στις διαγνωστικές εξετάσεις
- Αξονικές – Μαγνητικές Τομογραφίες, Triplex και PETCT σε τιμή κρατικού τιμολογίου (ΦΕΚ). Συμμετοχή 15% επί του κρατικού τιμολογίου, σε περίπτωση χρήσης παραπεμπτικού ΕΟΠΥΥ
- Έκπτωση 25% στο κόστος των ιατρικών πράξεων που διενεργούνται στα εξωτερικά ιατρεία
- Έκπτωση 12% στα έξοδα νοσηλείας
- Δωρεάν χρήση της υπηρεσίας διακομιδής με ασθενοφόρο (EMS)
- Ιδιαίτερα προνομιακές τιμές σε πλήρη check-up για όλη την οικογένεια
- Ένα αιματολογικό check-up για τον ιδιοκτήτη του οχήματος εντελώς δωρεάν
- Με κάθε ασφάλιση αυτοκινήτου, δίνεται έντυπο όρων, στο οποίο περιγράφονται με σαφήνεια οι υποχρεώσεις και τα δικαιώματά σας.
Ερώτηση: Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώνω τα ασφάλιστρα Αυτοκινήτου μου ή/και Πυρός στην Εθνική Ασφαλιστική;
Απάντηση: Στην Εθνική Ασφαλιστική σας δίνεται η δυνατότητα να εξοφλήσετε τα ασφάλιστρά σας με τον τρόπο που ταιριάζει στις δικές σας προσωπικές ανάγκες. Μπορείτε εύκολα και γρήγορα να εξοφλήσετε με τους παρακάτω τρόπους:
1) Στις Συνεργαζόμενες Τράπεζες
- Στα Ταμεία, με μετρητά ή με απευθείας χρέωση του τραπεζικού σας λογαριασμού
- Μέσω των ATM
- Μέσω Internet Banking
- Μέσω Phone Banking
Μπορείτε να δείτε τον πίνακα των συνεργαζόμενων τραπεζών πατώντας εδώ.
2) Τηλεφωνικά – Καλώντας στο + 30209099000 (Ελλάδα και εξωτερικό), με χρέωση της πιστωτικής κάρτας Visa ή Mastercard
- Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας μπορεί να γίνει εφάπαξ ή, ειδικά για την πληρωμή ασφαλίστρων Αυτοκινήτου, έως και σε 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις ανάλογα με τη διάρκεια του συμβολαίου. Για περισσότερες πληροφορίες για όλες τις τράπεζες καθώς και τους τύπους καρτών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα άτοκων δόσεων μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης +302109099000 (Ελλάδα και εξωτερικό).
3) Στα Υποκαταστήματα της Εθνικής Ασφαλιστικής
- Με πληρωμή μετρητών (μέχρι €500)
- Με επιταγή (εκδόσεως συμβαλλομένου σε διαταγή Εθνικής Ασφαλιστικής)
- Με χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας Visa ή Mastercard εφάπαξ, ή ειδικά για την πληρωμή ασφαλίστρων Αυτοκινήτου, έως και σε 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις ανάλογα με τη διάρκεια του συμβολαίου. Για περισσότερες πληροφορίες για όλες τις τράπεζες καθώς και τους τύπους καρτών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα άτοκων δόσεων μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης +302109099000 (Ελλάδα ή εξωτερικό).
4) Στα Υποκαταστήματα των ΕΛ.ΤΑ με πληρωμή μετρητών.
5) On line μέσω της νέας υπηρεσίας ΕΘΝΙΚΗ webpay (ειδικά για την πληρωμή ασφαλίστρων του οχήματός σας)
- Με χρέωση του τραπεζικού σας λογαριασμού μέσω της υπηρεσίας
(Ασφαλείς πληρωμές μέσω του δικού σας ηλεκτρονικού τραπεζικού λογαριασμού.)
- Με χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας Mastercard ή Visa, εφάπαξ ή σε έως 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις ανάλογα με τη διάρκεια του συμβολαίου. Για περισσότερες πληροφορίες για όλες τις τράπεζες καθώς και τους τύπους καρτών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα άτοκων δόσεων μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης +302109099000 (Ελλάδα και εξωτερικό).
Με τους παραπάνω τρόπους πληρωμής που έχετε στη διάθεσή σας έχετε τα εξής οφέλη:
- Έγκαιρη εξόφληση των ασφαλίστρων σας, διασφαλίζοντας τη συνέχεια των ασφαλιστικών δικαιωμάτων και των παροχών σας, μια και οι διαδικασίες γίνονται πολύ πιο εύκολες και απαιτούν λιγότερο χρόνο.
- Εύκολη παρακολούθηση των δαπανών σας για την πληρωμή ασφαλίστρων μέσω του λογαριασμού σας, από την αναλυτική κατάσταση κίνησης (statement) του λογαριασμού σας
- Μεγάλη ευελιξία και ελάχιστη ενασχόλησή σας με διαδικασίες πληρωμής των ασφαλίστρων σας, αφού η Εθνική Ασφαλιστική σας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξετε τον τρόπο και το χώρο που θα πραγματοποιήσετε τις συναλλαγές σας.
- Δυνατότητα αποστολής του συμβολαίου στο email σας, σε περίπτωση που επιλέξετε την on line πληρωμή του συμβολαίου, μέσω της υπηρεσίας ΕΘΝΙΚΗ webpay (ειδικά για την πληρωμή ασφαλίστρων του οχήματός σας) και άμεση ταχυδρομική αποστολή για τους υπόλοιπους τρόπους πληρωμής.
Ερώτηση: Ποια είναι η διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσω για να πληρώσω τα ασφάλιστρά μου με μετρητά ή με απευθείας χρέωση του τραπεζικού μου λογαριασμού στα ταμεία των τραπεζών;
Απάντηση: Μπορείτε να εξοφλήσετε τα ασφάλιστρά σας στα ταμεία των συνεργαζόμενων τραπεζών, έχοντας μαζί σας το ειδοποιητήριο πληρωμής ασφαλίστρων.
Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής κρατάτε το παραστατικό της τράπεζας (αποδεικτικό κατάθεσης), το οποίο έχει ισχύ απόδειξης.
Ερώτηση: Ποια είναι η διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσω για να πληρώσω τα ασφάλιστρά μου μέσω ΑΤΜ;
Απάντηση: Μπορείτε να προχωρήσετε στην πληρωμή των ασφαλίστρων σας στα ΑΤΜ της Εθνικής Τράπεζας και της Παγκρήτιας Συνεταιριστικής Τράπεζας. Απλά χρησιμοποιείτε την κάρτα αυτόματης ανάληψής σας έχοντας μαζί σας τον Κωδικό Ηλεκτρονικής Πληρωμής που αναγράφεται στο ειδοποιητήριο πληρωμής ασφαλίστρων Αυτοκινήτου ή Πυρός, ακολουθώντας τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη του ATM.
Ερώτηση: Ποια είναι η διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσω για να πληρώσω τα ασφάλιστρά μου μέσω Internet Banking;
Απάντηση: Πραγματοποιείτε τις συναλλαγές σας με την Εθνική Ασφαλιστική χρησιμοποιώντας τον Κωδικό Ηλεκτρονικής Πληρωμής Αυτοκινήτου ή Πυρός που αναγράφεται στο ειδοποιητήριο πληρωμής ασφαλίστρων. Αν συνεργάζεστε με την Εθνική Τράπεζα μπορείτε να βρείτε στο site της Εθνικής Τράπεζας πλήρεις οδηγίες για το πώς μπορείτε μέσω iBank να πραγματοποιήσετε τις συναλλαγές σας. Σε περίπτωση που εξυπηρετείστε μέσω Web Banking οποιασδήποτε άλλης συνεργαζόμενης τράπεζας ακολουθείτε τις οδηγίες που σας δίνει ή τράπεζα για τη λειτουργία της υπηρεσίας αυτής.
Ερώτηση: Ποια είναι η διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσω για να πληρώσω τα ασφάλιστρά μου μέσω Phone Banking;
Απάντηση: Μπορείτε να εξοφλήσετε τα ασφάλιστρά σας απλά καλώντας στον ειδικό αριθμό που διαθέτει η συνεργαζόμενη τράπεζα την οποία και έχετε επιλέξει και ακολουθώντας τις ηχογραφημένες οδηγίες για να πραγματοποιήσετε τη συναλλαγή σας, όποτε εσείς επιθυμείτε, εύκολα και γρήγορα. Αν η τράπεζα που έχετε επιλέξει είναι η Εθνική Τράπεζα τότε μπορείτε να βρείτε όλες τις οδηγίες που χρειάζεστε για τα βήματα της συναλλαγής εδώ.
Σε κάθε περίπτωση, για την ολοκλήρωση της συναλλαγής, χρειάζεται ο Κωδικός Ηλεκτρονικής Πληρωμής Αυτοκινήτου ή Πυρός, που αναγράφεται στο ειδοποιητήριο πληρωμής ασφαλίστρων.
Ερώτηση: Τι είναι ο κωδικός ηλεκτρονικής πληρωμής που εμφανίζεται στο πάνω μέρος της σελίδας; Σε τι χρησιμεύει;
Απάντηση: Ο κωδικός αυτός (Κωδικός Ηλεκτρονικής Πληρωμής), ο οποίος αναγράφεται στο πάνω μέρος του ειδοποιητηρίου σας, σας διευκολύνει στις συναλλαγές σας εφόσον επιλέξετε να πραγματοποιήσετε την εξόφληση των ασφαλίστρων σας:
- Με μετρητά ή με απευθείας χρέωση του τραπεζικού λογαριασμού σας, στα ταμεία των συνεργαζόμενων τραπεζών
- Μέσω των ATM των συνεργαζόμενων τραπεζών
- Με πληρωμή μέσω Internet Banking των συνεργαζόμενων τραπεζών
- Με πληρωμή μέσω Phone Banking των συνεργαζόμενων τραπεζών
Σε περίπτωση μεταβολής των καλύψεων, πληροφορηθείτε τον νέο Κωδικό Ηλεκτρονικής Πληρωμής, καλώντας στο +302109099000 (Ελλάδα και εξωτερικό) ή τον ασφαλιστικό σας διαμεσολαβητή.
Δείτε τον πίνακα των συνεργαζόμενων τραπεζών πατώντας εδώ
Ερώτηση: Ποιες είναι οι συνεργαζόμενες τράπεζες στις οποίες μπορώ να εξοφλώ τα ασφάλιστρα Αυτοκινήτου ή/και Πυρός;
Απάντηση: Οι συνεργαζόμενες τράπεζες, φαίνονται στον παρακάτω πίνακα τραπεζών του Διατραπεζικού Συστήματος (ΔΙΑΣ).
Πίνακας Συνεργαζόμενων τραπεζών (για πληρωμή ασφαλίστρων συμβολαίων Αυτοκινήτου ή/και Πυρός)
Ερώτηση: Ποιά είναι η διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσω για να πληρώσω με μετρητά στα Υποκαταστήματα της Εθνικής Ασφαλιστικής ή των ΕΛ.ΤΑ.;
Απάντηση: Έχοντας μαζί σας το ειδοποιητήριο πληρωμής ασφαλίστρων μπορείτε να επισκεφθείτε το πλησιέστερο υποκατάστημα των ΕΛ.ΤΑ.
Για την εξόφληση των ασφαλίστρων σας (μέχρι €500) σε Υποκατάστημα της Εθνικής Ασφαλιστικής αρκεί να γνωρίζετε τον αριθμό του συμβολαίου σας τον οποίο και υποδεικνύετε στον αρμόδιο υπάλληλο.
Ερώτηση: Ποιά είναι η διαδικασία πληρωμής των ασφαλίστρων του Αυτοκινήτου μου μέσω της πιστωτικής μου κάρτας;
Απάντηση: Η διαδικασία πληρωμής των ασφαλίστρων μέσω πιστωτικής κάρτας μπορεί να γίνει,
• είτε με φυσική παρουσία του κατόχου της κάρτας σε οποιοδήποτε υποκατάστημα της Εθνικής Ασφαλιστικής (σε κάθε περίπτωση θα διενεργείται έλεγχος ταυτοπροσωπίας) και απευθείας χρέωση της κάρτας.
• είτε με τηλεφωνική σας επικοινωνία στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο + 302109099000 (Ελλάδα ή εξωτερικό), καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 08:00-20:00, με τήρηση όλων των απαραίτητων διαδικασιών διασφάλισης των προσωπικών δεδομένων σας.
H χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας μπορεί να γίνει εφάπαξ ή σε έως 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις ανάλογα με τη διάρκεια του συμβολαίου. Για περισσότερες πληροφορίες για όλες τις τράπεζες καθώς και τους τύπους καρτών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα άτοκων δόσεων μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης + 302109099000 (Ελλάδα και εξωτερικό).
Ερώτηση: Πώς μπορώ να εξοφλήσω τα ασφάλιστρα του Αυτοκινήτου μου On line μέσω Εθνική webpay;
Απάντηση: Μπορείτε να εξοφλήσετε εύκολα και γρήγορα τα ασφάλιστρα του οχήματός σας μέσω Εθνική webpay:
• Με χρέωση του τραπεζικού σας λογαριασμού μέσω της υπηρεσίας
(Ασφαλείς πληρωμές μέσω του δικού σας ηλεκτρονικού τραπεζικού λογαριασμού.)
• Με χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας Mastercard ή Visa, εφάπαξ ή σε έως 12 άτοκες δόσεις ανάλογα με τη διάρκεια του συμβολαίου.
Η πρόσβαση στη νέα υπηρεσία πληρωμών Εθνική webpay γίνεται μέσω της αρχικής σελίδας του site της Εθνικής Ασφαλιστικής, όπου υπάρχει σχετικός σύνδεσμος. Εσείς, για την πληρωμή των ασφαλίστρων σας, αρκεί απλά να συμπληρώσετε τον Κωδικό Ηλεκτρονικής Πληρωμής.
Ερώτηση: Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώνω τα ασφάλιστρα Ζωής & Υγείας στην Εθνική Ασφαλιστική;
Απάντηση: Στην Εθνική Ασφαλιστική σας δίνεται η δυνατότητα να εξοφλήσετε τα ασφάλιστρα των συμβολαίων Ζωής & Υγείας με τον τρόπο που ταιριάζει στις δικές σας προσωπικές ανάγκες. Η Εθνική Ασφαλιστική, δίνει τη δυνατότητα να διαλέξετε μια από τις παρακάτω επιλογές για να πραγματοποιήσετε την πληρωμή των ασφαλίστρων σας:
1) Στις Συνεργαζόμενες Τράπεζες
- Στα Ταμεία, με μετρητά ή με απευθείας χρέωση του τραπεζικού σας λογαριασμού
- Με πάγια εντολή χρέωσης του τραπεζικού σας λογαριασμού
- Μέσω των ATM
- Μέσω Internet Banking
- Μέσω Phone Banking
Μπορείτε να δείτε τον πίνακα των συνεργαζόμενων τραπεζών πατώντας εδώ.
2) Τηλεφωνικά – Καλώντας στο + 302109099000 (Ελλάδα και εξωτερικό), με εφάπαξ χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας Visa ή Mastercard.
3) Στα Υποκαταστήματα της Εθνικής Ασφαλιστικής
- Με πληρωμή μετρητών (μέχρι €500) μόνο στο Κεντρικό Κατάστημα Αθήνας (Λ. Συγγρού 103-105)
- Με επιταγή (εκδόσεως συμβαλλομένου σε διαταγή Εθνικής Ασφαλιστικής)
- Με εφάπαξ χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας Visa ή Mastercard
- Με πάγια εντολή χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας Visa ή Mastercard.
4) Στα Υποκαταστήματα των ΕΛ.ΤΑ με πληρωμή μετρητών.
Με τους παραπάνω τρόπους πληρωμής που έχετε στη διάθεσή σας έχετε τα εξής οφέλη:
- Έγκαιρη εξόφληση των ασφαλίστρων σας, διασφαλίζοντας τη συνέχεια των ασφαλιστικών δικαιωμάτων και των παροχών σας, μια και οι διαδικασίες γίνονται πολύ πιο εύκολες και απαιτούν λιγότερο χρόνο.
- Εύκολη παρακολούθηση των δαπανών σας για την πληρωμή ασφαλίστρων μέσω του λογαριασμού σας ή και της πιστωτικής σας κάρτας, από την αναλυτική κατάσταση κίνησης (statement) του λογαριασμού σας ή της κάρτας σας.
- Μεγάλη ευελιξία και ελάχιστη ενασχόλησή σας με διαδικασίες πληρωμής των οφειλών σας, αφού η Εθνική Ασφαλιστική σας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξετε τον τρόπο και το χώρο που θα πραγματοποιήσετε τις συναλλαγές σας.
Ερώτηση: Ποια είναι η διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσω για να πληρώσω τα ασφάλιστρά μου με μετρητά ή με απευθείας χρέωση του τραπεζικού μου λογαριασμού στα ταμεία των τραπεζών;
Απάντηση: Μπορείτε να εξοφλήσετε τα ασφάλιστρά σας στα ταμεία των συνεργαζόμενων τραπεζών, έχοντας μαζί σας το ειδοποιητήριο πληρωμής ασφαλίστρων.
Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής κρατάτε το απόκομμα του ειδοποιητηρίου το οποίο έχει ισχύ απόδειξης.
Ερώτηση: Ποια είναι η διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσω για να πληρώσω τα ασφάλιστρά μου μέσω ΑΤΜ;
Απάντηση: Μπορείτε να προχωρήσετε στην πληρωμή των ασφαλίστρων σας στα ΑΤΜ της Εθνικής Τράπεζας και της Παγκρήτιας Συνεταιριστικής Τράπεζας. Απλά χρησιμοποιείτε την κάρτα αυτόματης ανάληψής σας έχοντας μαζί σας τον Κωδικό Ηλεκτρονικής Πληρωμής που αναγράφεται στο ειδοποιητήριο πληρωμής ασφαλίστρων, ακολουθώντας τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη του ATM.
Ερώτηση: Ποια είναι η διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσω για να πληρώσω τα ασφάλιστρά μου μέσω Internet Banking;
Απάντηση: Πραγματοποιείτε της συναλλαγές σας με την Εθνική Ασφαλιστική χρησιμοποιώντας τον Κωδικό Ηλεκτρονικής Πληρωμής που αναγράφεται στο ειδοποιητήριο πληρωμής ασφαλίστρων. Αν συνεργάζεστε με την Εθνική Τράπεζα μπορείτε να βρείτε στο site της Εθνικής Τράπεζας πλήρεις οδηγίες για το πώς μπορείτε μέσω iBank να πραγματοποιήσετε τις συναλλαγές σας. Σε περίπτωση που εξυπηρετείστε μέσω Web Banking οποιασδήποτε άλλης συνεργαζόμενης τράπεζας ακολουθείτε τις οδηγίες που σας δίνει ή τράπεζα για τη λειτουργία της υπηρεσίας αυτής.
Ερώτηση: Ποια είναι η διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσω για να πληρώσω τα ασφάλιστρά μου μέσω Phone Banking;
Απάντηση: Μπορείτε να εξοφλήσετε τα ασφάλιστρά σας, απλά καλώντας στον ειδικό αριθμό που διαθέτει η συνεργαζόμενη τράπεζα την οποία και έχετε επιλέξει και ακολουθώντας τις ηχογραφημένες οδηγίες για να πραγματοποιήσετε τη συναλλαγή σας, όποτε εσείς επιθυμείτε, εύκολα και γρήγορα. Αν η τράπεζα που έχετε επιλέξει είναι η Εθνική Τράπεζα τότε μπορείτε να βρείτε όλες τις οδηγίες που χρειάζεστε για τα βήματα της συναλλαγής εδώ.
Σε κάθε περίπτωση, για την ολοκλήρωση της συναλλαγής, χρειάζεται ο Κωδικός Ηλεκτρονικής Πληρωμής, που αναγράφεται στο ειδοποιητήριο πληρωμής ασφαλίστρων.
Ερώτηση: Ποια είναι η διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσω για να πληρώνω τα ασφάλιστρά μου μέσω χρέωσης του τραπεζικού μου λογαριασμού (με πάγια εντολή);
Απάντηση: Απαιτείται η συμπλήρωση του σχετικού εντύπου εξουσιοδότησης για την εξόφληση μέσω χρέωσης τραπεζικού λογαριασμού και η υποβολή του στην Εθνική Ασφαλιστική, είτε απευθείας είτε μέσω του ασφαλιστή σας. Προσοχή, σε περίπτωση αποστολής του εντύπου μέσω ταχυδρομείου, απαιτείται η θεώρηση της υπογραφής σας από Δημόσια Αρχή. Εναλλακτικά μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιαδήποτε από τις συνεργαζόμενες τράπεζες έχετε επιλέξει με το ειδοποιητήριο πληρωμής ασφαλίστρων.
Ερώτηση: Πώς μπορώ να πληρώνω τα ασφάλιστρα μου μέσω της πιστωτικής μου κάρτας;
Απάντηση: Η πληρωμή των ασφαλίστρων σας μπορεί να γίνει με εφάπαξ χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας είτε με τηλεφωνική σας επικοινωνία στο +302109099000 (Ελλάδα και εξωτερικό), είτε με φυσική παρουσία του κατόχου της κάρτας (σε κάθε περίπτωση θα διενεργείται έλεγχος ταυτοπροσωπίας) σε οποιοδήποτε υποκατάστημα της Εθνικής Ασφαλιστικής (έχοντας μαζί το ειδοποιητήριο πληρωμής ασφαλίστρων).
Επίσης, μπορείτε να εξοφλείτε τα ασφάλιστρα συμβολαίων Κλάδου Ζωής & Υγείας με πάγια εντολή χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας Visa ή Master Card, συμπληρώνοντας και υπογράφοντας έντυπο εξουσιοδότησης για την εξόφληση μέσω πιστωτικής κάρτας προς την Εθνική Ασφαλιστική. Με την εξουσιοδότηση σας δίνεται η δυνατότητα να συνδέσετε όλα τα συμβόλαια Ζωής & Υγείας που έχετε στην Εθνική Ασφαλιστική και μπορείτε να την καταθέσετε οι ίδιοι στον ασφαλιστή σας ή στα υποκαταστήματα της Εθνικής Ασφαλιστικής. Σας επισημαίνουμε ότι αν η εξουσιοδότηση σταλεί με ταχυδρομείο, απαιτείται θεώρηση του γνησίου της υπογραφής σας από Δημόσια Αρχή (π.χ. ΚΕΠ).
Ερώτηση: Σε τι χρησιμεύει ο Κωδικός Ηλεκτρονικής Πληρωμής;
Απάντηση: Ο Κωδικός Ηλεκτρονικής Πληρωμής, ο οποίος αναγράφεται στο πάνω μέρος του ειδοποιητηρίου σας, σας διευκολύνει στις συναλλαγές σας αφού είναι απαραίτητος για να πραγματοποιήσετε την εξόφληση των ασφαλίστρων με κάποιους από τους τρόπους πληρωμής που περιγράφονται παρακάτω. Συγκεκριμένα:
- Ο Κωδικός Ηλεκτρονικής Πληρωμής σας είναι απαραίτητος σε περίπτωση που επιλέξετε να εξοφλήσετε τα ασφάλιστρά σας:
- Με μετρητά ή με απευθείας χρέωση του τραπεζικού λογαριασμού σας, στα ταμεία των συνεργαζόμενων τραπεζών
- Μέσω των ATM των συνεργαζόμενων τραπεζών
- Με πληρωμή μέσω Internet Banking των συνεργαζόμενων τραπεζών
- Με πληρωμή μέσω Phone Banking των συνεργαζόμενων τραπεζών
Δείτε τον πίνακα των συνεργαζόμενων τραπεζών πατώντας εδώ
Ερώτηση: Ποιες είναι οι συνεργαζόμενες τράπεζες στις οποίες μπορώ να εξοφλώ τα ασφάλιστρα Ζωής & Υγείας;
Απάντηση: Οι συνεργαζόμενες τράπεζες, φαίνονται στον πίνακα τραπεζών του Διατραπεζικού Συστήματος (ΔΙΑΣ) που εμφανίζεται πατώντας εδώ.
Ερώτηση: Ποια είναι η διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσω για να πληρώσω με μετρητά στα υποκαταστήματα των ΕΛ.ΤΑ.;
Απάντηση: Προσκομίζοντας το ειδοποιητήριο πληρωμής ασφαλίστρων μπορείτε να πληρώσετε το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας στο πλησιέστερο υποκατάστημα των ΕΛ.ΤΑ.
Για την εξόφληση των ασφαλίστρων στο Κεντρικό Υποκατάστημα της Εθνικής Ασφαλιστικής (Λ. Συγγρού 103-105) (μέχρι €500) αρκεί να γνωρίζετε τον αριθμό του συμβολαίου σας τον οποίο υποδεικνύετε στον αρμόδιο υπάλληλο.
Ερώτηση: Σε ποια αξία αποζημιώνομαι σε περίπτωση αποζημίωσης μου;
Απάντηση: Η αξία με βάση την οποία θα αποζημιωθείτε, εξαρτάται από την αξία που θα επιλέξετε να ασφαλιστείτε:
1) Εάν έχετε επιλέξει να ασφαλιστείτε σε αξία καινούργιου, θα αποζημιωθείτε σε αξία καινούργιου.
2) Εάν έχετε επιλέξει να ασφαλιστείτε σε πραγματική αξία, θα αποζημιωθείτε στην πραγματική αξία της οικοδομής / περιεχομένου (βάσει της παλαιότητας).
Σημειώνεται πως κτίρια κατασκευής μετά το 1960 μπορούν να ασφαλιστούν και σε αξία καινούργιου, ενώ κτίρια κατασκευής πριν το 1960 μπορούν να ασφαλιστούν μόνο σε πραγματική αξία.
Ερώτηση: Πόσο διαρκεί το ασφαλιστήριο συμβόλαιο μου;
Απάντηση: Τα ασφαλιστήρια συμβόλαια πυρκαγιάς έχουν ετήσια διάρκεια. Στη λήξη του συμβολαίου σας, γίνεται από την Εταιρία μας αυτόματη ανανέωση της ασφάλισής σας, εκτός εάν μας ειδοποιήσετε γραπτά πριν από τη λήξη, ότι επιθυμείτε την μη ανανέωσή της ή εάν υπάρχει ανεξόφλητο υπόλοιπο Ασφαλίστρων.
Ερώτηση: Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ζημιάς;
Απάντηση: Να αναγγείλετε τη ζημιά τηλεφωνικά στον αρμόδιο Τομέα Ζημιών της εταιρίας μας μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου καλώντας στο + 302109099000 (Ελλάδα και εξωτερικό) ή να απευθυνθείτε στον Πράκτορα / Ασφαλιστή σας.
Ερώτηση: Σε περίπτωση που αγοράσω αντικείμενα σημαντικής αξίας, πρέπει να το δηλώσω στην εταιρία;
Απάντηση: Ναι, εάν η αξία τους υπερβαίνει κατά αντικείμενο τα 2.000€, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στους όρους του συμβολαίου σας.
Ερώτηση: Πώς μπορώ να ανανεώσω το συμβόλαιο μου;
Απάντηση: Το συμβόλαιο σας ανανεώνεται αυτόματα από την Εταιρία μας, εφόσον δεν έχουμε διαφορετική ειδοποίηση από εσάς ή δεν υπάρχει ανεξόφλητο υπόλοιπο Ασφαλίστρων.
Ερώτηση: Οι κοινόχρηστοι & βοηθητικοί χώροι (ασανσέρ, αποθήκες, γκαράζ) μπορούν να ασφαλιστούν;
Απάντηση: Α. Σε περίπτωση μονοκατοικίας, κοινόχρηστοι χώροι δεν νοούνται, ενώ εάν επιθυμείτε να ασφαλίσετε βοηθητικούς χώρους, θα πρέπει να τους αναφέρετε αναλυτικά στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο και να ορίσετε ασφαλιζόμενο κεφάλαιο για αυτούς.
Β. Σε περίπτωση διαμερίσματος, η αναλογία του διαμερίσματός σας στους κοινόχρηστους και κοινόκτητους χώρους περιλαμβάνεται στην αξία που δηλώνετε και ασφαλίζεται τελικά ανά τετραγωνικό και επομένως καλύπτονται.
Για να ασφαλιστούν βοηθητικοί χώροι, όπως υπόγεια αποθήκη και θέση γκαράζ, θα πρέπει να τους αναφέρετε στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο και να ορίσετε ξεχωριστό – ιδιαίτερο ασφαλιζόμενο κεφάλαιο για αυτούς.
Γ. Το σύνολο των κοινοχρήστων και των κοινόκτητων χώρων (περιλαμβανομένου του ανελκυστήρα) μιας πολυκατοικίας, μπορεί να ασφαλιστεί με Αίτηση ασφάλισης από τον Διαχειριστή.
Ερώτηση: Μπορώ να ασφαλίσω την κατοικία μου από τον κίνδυνο του Σεισμού;
Απάντηση: Ναι μπορείτε, εφόσον η οικοδομή είναι αντισεισμική (αντισεισμικές θεωρούνται κατά κανόνα οι οικοδομές που έχουν κτιστεί με νόμιμη οικοδομική άδεια και σε χρονική περίοδο που υπήρχε υποχρέωση εφαρμογής αντισεισμικού κανονισμού, ήτοι από το 1960 και έπειτα), δεν έχει υποστεί ζημιές από προηγούμενο σεισμό ή αν έχει υποστεί ζημιές οι ζημιές αυτές έχουν επισκευαστεί σύμφωνα με τους σχετικούς Πολεοδομικούς Κανονισμούς.
Ερώτηση: Θέλω να ασφαλίσω την εξοχική μου κατοικία. Μπορώ;
Απάντηση: Ναι, μπορείτε.
Ερώτηση: Μετά από την υποβολή της αίτησης ασφάλισης μου, πότε ξεκινάει να ισχύει η ασφαλιστική μου κάλυψη;
Απάντηση: Εφόσον η αίτηση δεν έχει εκκρεμότητες, ξεκινάει η κάλυψη από την ημερομηνία παραλαβής. Σε διαφορετική περίπτωση, ξεκινάει από την ημερομηνία απάντησης της εκκρεμότητας.
Ερώτηση: Μπορώ να ασφαλίσω μόνο το περιεχόμενο του σπιτιού μου ανεξάρτητα από την οικοδομή;
Απάντηση: Ναι μπορείτε να ασφαλίσετε είτε μόνο το περιεχόμενο, είτε μόνο την οικοδομή, ή και τα δύο μαζί.
Ερώτηση: Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα ειδικά για τις πολυτελείς κατοικίες, εξασφαλίζοντας με από όλους τους πιθανούς κινδύνους;
Απάντηση: Ναι, η Εθνική Ασφαλιστική με το πρόγραμμα "Ασφάλιση Κατοικιών από κάθε Κίνδυνο" (κατά παντός κινδύνου), ασφαλίζει τις κατοικίες υψηλών προδιαγραφών τόσο ως προς την κατασκευαστική τους αξία όσο και ως προς το περιεχόμενο από όλες τις πιθανές και τυχαίες ζημιές
Ερώτηση: Γιατί να κάνω ένα Ασφαλιστικό - Συνταξιοδοτικό Πρόγραμμα;
Απάντηση: Για να διατηρήσετε και να εξασφαλίσετε την ποιότητα της ζωής σας στην ηλικία που δε θα έχετε τη δυνατότητα να αγωνίζεστε για αυτό! Όταν σταματήσετε να εργάζεστε, ενώ θα έχετε ακόμα μπροστά σας πολλά χρόνια ζωής, τα έσοδά σας πιθανά να περιορίζονται μόνο στη σύνταξη, που θα’ναι μικρότερη από το εισόδημα που είχατε όταν εργαζόσασταν. Φροντίστε, λοιπόν, το μέλλον σας από σήμερα - σύμφωνα με τις δυνατότητές σας επενδύοντας το ποσό που επιθυμείτε είτε με τακτικές καταβολές ή εφάπαξ, στα προγράμματα της Εθνικής Ασφαλιστικής και εξασφαλίστε ένα υψηλό βιοτικό επίπεδο μετά τη συνταξιοδότησή σας, με ευελιξία και προσιτό ασφάλιστρο.
Ερώτηση: Με αφορά το θέμα της Σύνταξης;
Απάντηση: Ένα Συνταξιοδοτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε εσάς που θέλετε να συμπληρώσετε το εισόδημά σας όταν συνταξιοδοτηθείτε και σε εσάς που πρόκειται να συνταξιοδοτηθείτε σύντομα. Γενικότερα, τα Συνταξιοδοτικά προγράμματα της Εθνικής Ασφαλιστικής απευθύνονται σε όσους ανησυχούν έντονα για την διατήρηση του επιπέδου διαβίωσής τους όταν συνταξιοδοτηθούν, είτε έχουν την οικονομική δυνατότητα να αποταμιεύουν σήμερα μεγάλα ποσά είτε θέλουν να πετύχουν το στόχο αυτό αποταμιεύοντας τακτικά μικρά ποσά.
Ερώτηση: Είμαι πολύ νέος για να σκεφτώ τώρα τη Σύνταξή μου;
Απάντηση: Αυτή είναι μια παγίδα που κοστίζει πολύ! Όσο αναβάλλετε να συνάψετε ένα Ασφαλιστικό - Συνταξιοδοτικό Πρόγραμμα σήμερα, τόσο πιο μεγάλο θα είναι το κόστος του για εσάς προκειμένου να πετύχετε τον μελλοντικό σας στόχο. Αντίθετα, όσο πιο νέος ξεκινήσετε, θα πληρώσετε λιγότερα χρήματα, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερα κεφάλαια και υψηλότερη απόδοση μελλοντικά.
Ερώτηση: Κάνοντας σήμερα ένα ασφαλιστικό - Συνταξιοδοτικό Πρόγραμμα, πότε θα πάρω τη Μηνιαία Σύνταξή μου;
Απάντηση: Με την Εθνική Ασφαλιστική έχετε τη δυνατότητα να επιλέγετε εσείς τη χρονική στιγμή που επιθυμείτε να ξεκινήσει η καταβολή της μηνιαίας Σύνταξής σας. Μάλιστα, εάν σήμερα διαθέτετε κάποιο εφάπαξ ποσό που θέλετε να το αξιοποιήσετε, η Εθνική Ασφαλιστική σας προτείνει το ασφαλιστικό επενδυτικό πρόγραμμα Full Capital Plan με το οποίο μπορείτε να απολαμβάνετε ισόβια μηνιαία σύνταξη με περίοδο εγγυημένης καταβολής διάρκειας 5 ή 10 ετών ή 100% μεταβιβαζόμενη στον δικαιούχο που θα επιλέξετε.
Ερώτηση: Κάθε πότε μπορώ να πληρώνω τα ασφάλιστρά μου;
Απάντηση: Μπορείτε να πληρώνετε τα ασφάλιστρα σύμφωνα με τον οικονομικό σας προγραμματισμό. Ανάλογα με την επιλογή σας, μπορείτε να καταβάλλετε τα ασφάλιστρα ετησίως, εξαμηνιαίως, τριμηνιαίως ή μηνιαίως, χωρίς επιπλέον επιβάρυνση ενώ αν επιλέξετε το Πρόγραμμα Full Life Plan έχετε επιπλέον τη δυνατότητα να ενισχύετε τη μελλοντική παροχή σας μέσω έκτακτων καταβολών.
Ερώτηση: Τι μου προσφέρει ένα ασφαλιστικό - επενδυτικό Πρόγραμμα της Εθνικής Ασφαλιστικής;
Απάντηση: Η Εθνική Ασφαλιστική, κατανοώντας απόλυτα τις οικονομικές συνθήκες και τις απαιτήσεις του σήμερα αλλά και τις ανησυχίες για το αύριο, σχεδιάζει και προσφέρει λύσεις σε κάθε άνθρωπο που ενδιαφέρεται πραγματικά για την κάλυψη των μελλοντικών του αναγκών. Μερικά μόνο από τα οφέλη που σας προσφέρει ένα Συνταξιοδοτικό Πρόγραμμα της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι τα εξής: α) διατήρηση ενός καλού βιοτικού επιπέδου ισοβίως, χωρίς να αλλάξετε συνήθειες και τρόπο ζωής όταν συνταξιοδοτηθείτε, β) διαχείριση από Fund Managers με την αξιοπιστία και τη φερεγγυότητα της Εθνικής Ασφαλιστικής, γ) ευελιξία στην επιλογή των παροχών του προγράμματός σας, δ) προσαρμογή του προγράμματος στις οικονομικές σας δυνατότητες, ε) εξασφάλιση των αγαπημένων σας προσώπων, στ) διατήρηση οικονομικής ανεξαρτησίας και αξιοπρέπειας κατά την τρίτη ηλικία και εκπλήρωση των ονείρων σας, ακριβώς όταν θα έχετε χρόνο να τα πραγματοποιήσετε.
Ερώτηση: Γιατί είναι αναγκαία η συμπληρωματική ιδιωτική ασφάλιση υγείας;
Απάντηση: Επιλέγουμε την Ιδιωτική Ασφάλιση Υγείας γιατί:
- Το κόστος μιας αξιοπρεπούς νοσηλείας σε ιδιωτικά νοσηλευτήρια είναι πολύ υψηλό.
- Ο συμπληρωματικός ρόλος της ιδιωτικής ασφάλισης είναι η καλύτερη λύση στην αντιμετώπιση των υψηλών εξόδων περίθαλψης και παρέχει στον ασφαλισμένο την πολυπόθητη «αίσθηση της ασφάλειας».
- Η αύξηση του μέσου ορίου ηλικίας των Ελλήνων έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση των προβλημάτων υγείας και επομένως την αύξηση των δαπανών για αγορά υπηρεσιών υγείας κυρίως στην τρίτη ηλικία.
Ερώτηση: Ποια είναι η κατάλληλη στιγμή για να ασφαλίσω την Υγεία μου;
Απάντηση: Όσο νωρίτερα επιλέξουμε να ασφαλίσουμε την υγεία μας, τόσο καλύτερα καθώς με την πάροδο των χρόνων τα προβλήματα υγείας χτυπούν συχνότερα την πόρτα μας. Σε περίπτωση που θελήσουμε να ασφαλιστούμε σε μεγάλη ηλικία, ίσως αυτό να μην μπορεί να γίνει ή να γίνει με όρους που δεν μας ικανοποιούν απόλυτα.
Ερώτηση: Γιατί να κάνω ασφάλιση Υγείας στην Εθνική Ασφαλιστική;
Απάντηση: Γιατί η Εθνική Ασφαλιστική:
- Είναι εταιρία φερέγγυα, με κύρος και ιστορία
- Έχει πολύχρονη πείρα και παρουσία στην αγορά πάνω από ένα αιώνα
- Διαθέτει μεγάλο πελατολόγιο
- Προσφέρει ανταγωνιστικά και δυναμικά προϊόντα που καλύπτουν τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών της
- Φροντίζει διαρκώς για την ικανοποίηση των πελατών της από τις υπηρεσίες που λαμβάνουν
- Απευθύνεται σε όλες τις κοινωνικοοικονομικές τάξεις προσφέροντας ευρεία γκάμα προϊόντων
- Έχει πελατοκεντρική φιλοσοφία
Ερώτηση: Υπάρχει όριο κάλυψης στο ημερήσιο νοσήλιο;
Απάντηση: Δεν υπάρχει ανώτατο όριο κάλυψης στο ημερήσιο νοσήλιο στα περισσότερα προγράμματα ασφάλισης υγείας της Εθνικής. Ειδικά το Πλήρες Πρόγραμμα Υγείας Full, έχει ανώτατο όριο ημερησίου νοσηλίου 1.300€ μόνο για την περίπτωση νοσηλείας στο εξωτερικό.
Ερώτηση: Μπορώ να νοσηλευτώ σε οποιαδήποτε θέση νοσηλείας ή πρέπει να κάνω προεπιλογή θέσης;
Απάντηση: Στα περισσότερα προγράμματα ασφάλισης υγείας της Εθνικής Ασφαλιστικής δεν προεπιλέγετε τη θέση νοσηλείας κατά τη σύναψη της ασφάλισης. Κάθε πρόγραμμα προβλέπει ανώτατη θέση νοσηλείας. Ειδικά στο πλήρες πρόγραμμα υγείας Full, επιλέγετε τη θέση νοσηλείας που θα μπορείτε να νοσηλεύεστε. Ωστόσο, για νοσηλεία σε ανώτερη θέση από την προβλεπόμενη ή την προεπιλεγμένη, ανάλογα με το πρόγραμμα, ο ασφαλισμένος επιβαρύνεται σύμφωνα με τους όρους του προγράμματος που έχει επιλέξει.
Ερώτηση: Υπάρχει έκπτωση ασφαλίστρων στην περίπτωση ασφάλισης και της οικογένειας μου;
Απάντηση: Σε περίπτωση ασφάλισης της οικογένειάς σας με το ίδιο ασφαλιστήριο συμβόλαιο, με την κάλυψη της νοσοκομειακής περίθαλψης, σας παρέχεται έκπτωση 20% στο ασφάλιστρο για τον/την σύζυγο, 30% για το 1ο παιδί, 40% για το 2ο παιδί, 50% για το 3ο παιδί. Δωρεάν ασφάλιση από το 4ο παιδί και άνω.
Ερώτηση: Κάθε πότε μπορώ να πληρώνω τα ασφάλιστρα μου (μήνα, τρίμηνο, εξάμηνο, χρόνο);
Απάντηση: Στα προγράμματα ασφάλισης, τα ασφάλιστρα είναι ετήσια. Μπορείτε όμως να τα καταβάλλετε σε:
- Εξαμηνιαίες δόσεις,, με προσαύξηση 2%
- Τριμηνιαίες δόσεις, με προσαύξηση 3%
- Μηνιαίες δόσεις, με προσαύξηση 4%
Η εξόφληση του ασφαλίστρου σε μηνιαίες δόσεις γίνεται μόνο όταν και η πληρωμή γίνεται με χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας ή με χρέωση του τραπεζικού σας λογαριασμού και το ετήσιο ασφάλιστρο είναι τουλάχιστον €360 (€30 το μήνα).
Δείτε αναλυτικά τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να πληρώσετε τα ασφάλιστρά σας στην ενότητα ερωτήσεων Πληρωμή ασφαλίστρων συμβολαίων Ζωής & Υγείας.
Ερώτηση: Μπορώ να χρησιμοποιήσω ένα πρόγραμμα Υγείας της Εθνικής Ασφαλιστικής συμπληρωματικά με το Ταμείο Κοινωνικής Ασφάλισης μου ή με το Ομαδικό Ασφαλιστήριο Υγείας;
Απάντηση: Τα προγράμματα υγείας της Εθνικής Ασφαλιστικής έχουν σχεδιαστεί ώστε να λειτουργούν συμπληρωματικά με οποιοδήποτε Ταμείο κοινωνικής ασφάλισης ή με οποιοδήποτε άλλο Ασφαλιστικό Φορέα (ατομικό ή ομαδικό ασφαλιστήριο)
Μάλιστα σε περίπτωση νοσηλείας σας σε Συμβεβλημένο με την εταιρία Νοσηλευτικό Ίδρυμα, με χρήση του κύριου ασφαλιστικού φορέα σας, προβλέπονται μεγαλύτερα προνόμια όπως, κατάργηση της συμμετοχής του ασφαλιζομένου και μείωση, ή ακόμα και καθόλου επιβάρυνση του ασφαλισμένου με το ποσό απαλλαγής της Εταιρίας (ανάλογα με το πρόγραμμα ασφάλισης).
Ερώτηση: Εάν έχω επιλέξει ένα νοσοκομειακό πρόγραμμα μπορώ να ασφαλίσω με το ίδιο ή άλλο νοσοκομειακό πρόγραμμα την οικογένεια μου;
Απάντηση: Έχετε τη δυνατότητα στο ασφαλιστήριο σας να ασφαλίσετε την οικογένειά σας (σύζυγο και παιδιά μικρότερα των 18 ετών) με το νοσοκομειακό πρόγραμμα που έχετε ο ίδιος, ή και με διαφορετικό πρόγραμμα νοσοκομειακής περίθαλψης εφόσον αυτό περιέχει λιγότερες παροχές/ καλύψεις από αυτό του κυρίως ασφαλισμένου, αρκεί όλα τα εξαρτώμενα μέλη να έχουν το ίδιο πρόγραμμα.
Ερώτηση: Σε περίπτωση άμεσης ανάγκης για ιατρική βοήθεια, η εταιρία μου παρέχει τη δυνατότητα ιατρικών συμβουλών (πρώτων βοηθειών) από το τηλέφωνο (συντονιστικό κέντρο);
Απάντηση: Σε περίπτωση ανάγκης για ιατρική βοήθεια το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό μας κέντρο. Το τηλεφωνικό κέντρο + 302109099000 (Ελλάδα και εξωτερικό), λειτουργεί σε 24ωρη βάση, 365 ημέρες το χρόνο και σας παρέχει:
- Πληροφορίες για το δίκτυο ιατρών. Επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό κέντρο κάθε φορά που χρειάζεστε ιατρό, για να μάθετε ποιοι συνεργάζονται, τις ειδικότητες τους, τις διευθύνσεις τους, την αμοιβή τους κ.ά.
- Πληροφορίες για τη διενέργεια διαγνωστικών εξετάσεων, καθώς και για το δίκτυο των διαγνωστικών κέντρων.
- Πληροφορίες για τα Συμβεβλημένα και Συνεργαζόμενα Νοσοκομεία.
- Αναγγελία νοσηλείας πριν την είσοδο στο νοσοκομείο.
Ερώτηση: Μπορώ να επιλέξω οποιοδήποτε νοσοκομείο για τη νοσηλεία μου;
Απάντηση: Σε όλα τα προγράμματα Εθνική & Υγεία (εκτός του προγράμματος Προνομιακή Προστασία), η επιλογή του νοσοκομείου που θα νοσηλευθείτε ανήκει σε εσάς.
Επιπλέον, αν επιλέξετε να νοσηλευθείτε σε συμβεβλημένο με την Εταιρία νοσοκομείο, σας παρέχονται ειδικά προνόμια όπως, κατάργηση του ποσοστού συμμετοχής, μείωση ή και απαλοιφή του ποσού συμμετοχής σας, καθώς και κάλυψη εξωνοσοκομειακών εξόδων πριν και μετά την νοσηλεία που σχετίζονται με αυτήν όπως, επισκέψεις σε ιατρούς, φάρμακα, διαγνωστικές εξετάσεις (ανάλογα με το πρόγραμμα ασφάλισης).
Ερώτηση: Αγοράζοντας ένα από τα προγράμματα Εθνική & Υγεία έχω ασφαλιστική κάλυψη υγείας σε όλη μου τη ζωή;
Απάντηση: Με τα προγράμματα Εθνική & Υγεία της Εθνικής Ασφαλιστικής μπορείτε να έχετε ασφάλιση υγείας σε όλη τη διάρκεια της ζωής σας.
Τα προγράμματα ασφάλισης που έχετε επιλέξει ανανεώνονται και ισχύουν κάθε χρόνο, χωρίς έλεγχο ασφαλισιμότητας με τη μοναδική προϋπόθεση καταβολής του ασφαλίστρου σας.
Ερώτηση: Έχω το πρόγραμμα νοσοκομειακής περίθαλψης Full, πως μπορώ να καλύψω τα έξοδα πρωτοβάθμιας περίθαλψής μου;
Απάντηση: Έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε το πρόγραμμα εξωνοσοκομειακής φροντίδας Full, για να πραγματοποιείτε διαγνωστικές εξετάσεις και να απολαμβάνετε παροχές εξωνοσοκομειακής περίθαλψης. Με το πρόγραμμα εξωνοσοκομειακής φροντίδας Full, μπορείτε να επιλέξετε το ετήσιο ποσό κάλυψης για έξοδα διαγνωστικών εξετάσεων και το ποσοστό συμμετοχής σας σε αυτά, έχοντας στη διάθεσή σας 5 διαφορετικούς συνδυασμούς, σύμφωνα πάντα με τις προσωπικές σας ανάγκες και τις οικονομικές σας δυνατότητες. Εκτός από τη δυνατότητα διενέργειας διαγνωστικών εξετάσεων, το πρόγραμμα εξωνοσοκομειακής φροντίδας Full, σας προσφέρει και ένα δωρεάν ετήσιο προληπτικό έλεγχο, καθώς και τη δυνατότητα διενέργειας προγεννητικού ελέγχου, ειδικά για τις γυναίκες. Επιπλέον, απολαμβάνετε προνομιακές παροχές και δωρεάν υπηρεσίες στο δίκτυο ιατρών, τα διαγνωστικά κέντρα και τις κλινικές του Συμβεβλημένου Ομίλου όπως επισκέψεις σε ιατρούς, οδοντιατρική φροντίδα, φυσιοθεραπευτική φροντίδα, δεύτερη γνώμη και νοσηλεία κατ’ οίκον.
Ερώτηση: Καλύπτομαι και στο εξωτερικό; Ποιες είναι οι προϋποθέσεις;
Απάντηση: Βεβαίως, σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης καλύπτεστε 30 ημέρες μετά την έναρξη της ασφαλιστικής κάλυψης όταν πρόκειται για ασθένεια και από την πρώτη ημέρα της ασφάλισης όταν πρόκειται για ατύχημα.
Το ίδιο ισχύει και στις χώρες εκτός Ε.Ε. με την διαφορά ότι η κάλυψη ισχύει 6 μήνες μετά από την έναρξη της ασφαλιστικής κάλυψης όταν πρόκειται για ασθένεια.
Επίσης σε περίπτωση χειρουργικής επέμβασης στις ΗΠΑ ή τον Καναδά τα ανώτατα όρια αμοιβής χειρουργών και αναισθησιολόγων διπλασιάζονται.
Ερώτηση: Σε περίπτωση ατυχήματος / ασθένειας τι πρέπει να κάνω;
Απάντηση: Εάν κρίνεται απαραίτητη η εισαγωγή σας στο Νοσοκομείο λόγω ατυχήματος ή ασθένειας τότε, σε περίπτωση που έχετε επιλέξει Συμβεβλημένο Νοσοκομείο, απευθυνθείτε στα ιατρεία (σταθερά ή κινητά) της Εθνικής, ενώ σε περίπτωση που επιλέξετε μη Συμβεβλημένο Νοσοκομείο, τηλεφωνήσετε στο + 302109099000 (Ελλάδα και εξωτερικό), ώστε η Εθνική Ασφαλιστική να προβεί στις ενέργειες που απαιτούνται για να εγκρίνει την κάλυψη των νοσοκομειακών σας εξόδων.
Για οδηγίες σε περίπτωση νοσηλείας κάντε κλικ εδώ
Ερώτηση: Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να ασφαλισθώ με τα προγράμματα ασφάλισης υγείας της Εθνικής Ασφαλιστικής (ηλικία, underwriting);
Απάντηση: Προϋπόθεση για την ασφάλιση σας είναι η ηλικία σας, η οποία θα πρέπει να κυμαίνεται από 45 ημερών έως 60 ή 70 ετών (ανάλογα με το πρόγραμμα ασφάλισης).
Μαζί με την αίτηση σας για ασφάλιση θα πρέπει να συμπληρώσετε και το ερωτηματολόγιο υγείας.
Ανάλογα με την ηλικία σας και το ιατρικό ιστορικό σας απαιτούνται ιατρικές εξετάσεις, οι οποίες γίνονται σε συμβεβλημένα με την Εταιρία διαγνωστικά κέντρα και το κόστος τους επιβαρύνει την ίδια.
Ερώτηση: Αν είμαι κάτοχος του προγράμματος Προνομιακή Προστασία μπορώ να νοσηλευτώ σε Νοσηλευτήριο εκτός Ομίλου Ιατρικού Αθηνών;
Απάντηση: Το πρόγραμμα ασφάλισής σας προβλέπει την κάλυψη εξόδων νοσηλείας αποκλειστικά στις Κλινικές του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών. Παρ’ όλα αυτά αν τυχόν προκύψει περίπτωση που δεν θα μπορεί να αντιμετωπιστεί στις Κλινικές του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, μετά από σχετική έγγραφη έγκριση του Συντονιστικού κέντρου, θα μπορείτε να νοσηλευθείτε σε άλλο Νοσηλευτήριο της επιλογής σας.
Σε κάθε περίπτωση το τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο (Γραμμή Επικοινωνίας: 2106728887) θα σας κατευθύνει και θα σας διευκολύνει σχετικά με την παραπάνω διαδικασία και θα σας παρέχει κάθε πληροφόρηση σχετικά με την πληρωμή της αποζημίωσής σας.
Το ποσό και το ποσοστό συμμετοχής σας στα έξοδα νοσηλείας, καθώς και τα ανώτατα όρια αμοιβών ιατρών αναφέρονται αναλυτικά στους όρους του προγράμματός σας και μπορείτε επίσης να τα πληροφορηθείτε από το Συντονιστικό Κέντρο.
Ερώτηση: Αν είμαι κάτοχος του προγράμματος Προνομιακή Προστασία ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω για τη διενέργεια προγραμματισμένων διαγνωστικών εξετάσεων στις Κλινικές του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών;
Απάντηση: Σε περίπτωση που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε προγραμματισμένες διαγνωστικές εξετάσεις, έχετε τη δυνατότητα να επικοινωνείτε με το τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο (Γραμμή Επικοινωνίας: 210 6728887) το οποίο θα σας δίνει πληροφορίες σχετικά με τις παροχές της πρωτοβάθμιας περίθαλψης που έχετε στη διάθεσή σας.
Επικοινωνήστε με τα εξωτερικά ιατρεία των Κλινικών του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, είτε για να κλείσετε ραντεβού, το οποίο είναι απαραίτητο για την εξυπηρέτησή σας, είτε για να πληροφορηθείτε για την τιμολόγηση των εξετάσεων, στα εξής τηλέφωνα:
• Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: Τηλ: 210 6862311, 315, 343
• Γαία: Τηλ: 210 6991006
• Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών: Τηλ: 210 6862311, 315, 343
• Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης: Τηλ: 2310 400464 (ραντεβού), 2310 400475 (ταμείο)
• Ιατρικό Π. Φαλήρου: Τηλ: 210 9892120 (ραντεβού)
• Ιατρικό Ψυχικού: Τηλ: 210 6974032 (ραντεβού)
• Ιατρικό Περιστερίου: Τηλ: 210 5799028 (ταμείο) & 210 5799029 (ραντεβού)
Για τη διενέργεια διαγνωστικών εξετάσεων με χρήση ταμείου ΕΟΠΥΥ κατά την προσέλευση στην Κλινική του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών είναι απαραίτητη η προσκόμιση:
• Παραπεμπτικού ΕΟΠΥΥ το οποίο θα πρέπει να είναι σε ισχύ,
• Θεωρημένου βιβλιάριο υγείας καθώς και
• Δελτίου αστυνομικής ταυτότητας του εξεταζομένου.
Ερώτηση: Πώς λειτουργούν γενικά τα προγράμματα ατομικών ασφαλίσεων υγείας και πώς καθορίζεται το κόστος τους;
Απάντηση: Δείτε το σχετικό ενημερωτικό έντυπο της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος, κάνοντας κλικ εδώ
Ερώτηση: Καλύπτομαι για την μοριακή ανίχνευση του κορωνοϊού;
Απάντηση: Εφόσον είστε κάτοχος του προγράμματος Διαγνωστικών - Εξωνοσοκομειακών Εξετάσεων Full [Health] ΔΙΑΓΝΩΣΗ μπορείτε να:
• Προγραμματίσετε το ιατρικό ραντεβού σας επικοινωνώντας με γιατρό ειδικότητας πνευμονολόγου ή παθολόγου ή καρδιολόγου, ή ΩΡΛ του συνεργαζόμενου δικτύου της Affidea. Κατόπιν εξέτασης και εφόσον κριθεί ιατρικά απαραίτητο, ο ιατρός θα σας παραπέμψει για την εξέταση της Μοριακής Ανίχνευσης (PCR) για τον κορωνοϊό (SARS-CoV-2). Ειδικά για τα ασφαλισμένα ανήλικα παιδιά αρκεί γνωμάτευση του παιδιάτρου που να πληροί τις απαραίτητες ιατρικές προϋποθέσεις διενέργειας της εξέτασης.
• Πραγματοποιήσετε την εξέταση της Μοριακής Ανίχνευσης (PCR) για τον κορωνοϊό (SARS-CoV-2), σε κατάλληλα εξοπλισμένο διαγνωστικό κέντρο της Affidea προσκομίζοντας το παραπεμπτικό σας με συμμετοχή σας ύψους 12€ για τον αρχικό έλεγχο και 6€ για κάθε επιπλέον επαναληπτικό έλεγχο που πιθανόν απαιτηθεί.
|