Σας ευχαριστούμε που επικοινωνείτε μαζί μας. Παρακαλούμε επιλέξτε τον λόγο για τον οποίο θέλετε να επικοινωνήσετε.
Επικοινωνήστε μαζί μας για:
- Πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας (εμφάνιση κειμένου)
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να ενημερωθείτε σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, μπορείτε:
- Να τηλεφωνήσετε από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Εθνικής Ασφαλιστικής, καθημερινά και για όλο το 24ωρο, στο στο +30 2109099000 (Ελλάδα ή εξωτερικό). Ακολουθώντας τις ηχογραφημένες οδηγίες εκπρόσωποι μας σας εξυπηρετούν και απαντούν άμεσα για θέματα όλων των κλάδων.
- Να ταχυδρομήσετε επιστολή στη διεύθυνση:
Εθνική Ασφαλιστική
Λεωφ. Συγγρού 103 – 105, 117 45 Αθήνα
- Να απευθυνθείτε στο πλησιέστερο κατάστημά μας.
- Να στείλετε Fax: 2109099111
- Να αποστείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στο e-mail επικοινωνίας της Εταιρείας ethniki@insurance.nbg.gr
- Να συμπληρώσετε φόρμα επικοινωνίας πατώντας εδώ
- Υποβολή αιτιάσεων και παραπόνων - Εναλλακτική επίλυση καταναλωτικών διαφορών (εμφάνιση κειμένου)
Στρατηγικής σημασίας απόφαση της Διοίκησης της Εθνικής Ασφαλιστικής, αποτελεί η εξυπηρέτηση των πελατών- ασφαλισμένων μας και η ικανοποίηση των προσδοκιών τους, προσφέροντας σε αυτούς ποιοτικές υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών.
Βασική συνιστώσα της εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων μας καθώς και των λοιπών συναλλασσομένων με την εταιρία μας, αποτελεί η αποτελεσματική διαδικασία υποβολής και επίλυσης των αιτιάσεων (δηλώσεις δυσαρέσκειας όπως παράπονα, καταγγελίες, κλπ) που σχετίζονται με τα ασφαλιστήρια συμβόλαια ή / και τις υπηρεσίες που παρέχονται από την Εθνική Ασφαλιστική και διέπονται από την Πολιτική Αιτιάσεων, η οποία εγκρίθηκε με σχετική Απόφαση.
Στο πλαίσιο της ως άνω απόφασης της Διοίκησης και προς εφαρμογή των προβλεπομένων από την Πράξη Εκτελεστικής Επιτροπής της ΤτΕ 88/5.4.2016 (για να δείτε την σχετική Πράξη, πατήστε
εδώ),
για την υποβολή αιτίασης-παραπόνου που σχετίζονται με τα ασφαλιστήρια συμβόλαια ή / και τις υπηρεσίες που παρέχονται από την Εθνική Ασφαλιστική μπορείτε να απευθυνθείτε:
- στην Υποδιεύθυνση Διαχείρισης Αιτιάσεων - Παραπόνων της Εταιρίας
Λ. Συγγρού 103-105,117 45 Αθήνα,
τηλ. 210 9099777 (κατά τις εργάσιμες ημέρες, 08.00-16.00),
fax 210 9099846,
email: parapona@insurance.nbg.gr.
Προς διευκόλυνσή σας, για την υποβολή του έγγραφου παραπόνου σας μπορείτε να συμπληρώσετε τη σχετική φόρμα παραπόνων που βρίσκεται εδώ
Ο συνήθης χρόνος ανταπόκρισης στις έγγραφες αιτιάσεις είναι δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία υποβολής της αιτίασης, ενώ σε καμία πάντως περίπτωση ο χρόνος απάντησης δεν μπορεί να υπερβαίνει τις πενήντα (50) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία υποβολής αυτής.
- ενώπιον Αρχών, όπως ενδεικτικά,
στον Συνήγορο του Καταναλωτή και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, μέσα στις εκάστοτε ισχύουσες προθεσμίες.
- Περαιτέρω, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στον Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας ως κάθε φορά ισχύει, κάθε πρόσωπο που έχει τις προϋποθέσεις να εγείρει αιτίαση (όπως ενδεικτικά είναι ο λήπτης της ασφάλισης/αντισυμβαλλόμενος, ο ασφαλισμένος, ο δικαιούχος αποζημίωσης ή/και ο ζημιωθείς τρίτος), έχει τη δυνατότητα εξωδικαστικής επίλυσης τυχόν διαφορών που θα προκύψουν με την Εταιρία σε σχέση με το παρόν ασφαλιστήριο συμβόλαιο απευθυνόμενα στους αναγνωρισμένους από την κείμενη νομοθεσία Φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, όπως : 1) Ο Συνήγορος του Καταναλωτή, 2) Το ΚΕΝΤΡΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ - ADR POINT, 3) Το ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ (Ε.Ι.Ε.Σ.) 4) To ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ (startADR) . Περαιτέρω πληροφορίες σε σχέση με τους αναγνωρισμένους/πιστοποιημένους φορείς μπορούν να αναζητηθούν στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή (ιστοσελίδα http://www.efpolis.gr) και στην πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής https://webgate.ec.europa.eu/odr . Ρητά διευκρινίζεται ότι η Εταιρία δεν δεσμεύεται ούτε υπέχει κάποια υποχρέωση για την επίλυση οιασδήποτε διαφοράς ανακύψει σε σχέση με το παρόν ασφαλιστήριο συμβόλαιο με τη χρήση των ανωτέρω φορέων εναλλακτικής επίλυσης διαφορών, τυχόν αίτημα των ανωτέρω προσώπων για την επίλυση διαφοράς με τη χρήση αυτών θα εξετάζεται κάθε φορά μεμονωμένα.
- Επισημαίνεται ότι η υποβολή αιτίασης προς την Εταιρία ή τις αρμόδιες Αρχές/Φορείς δεν διακόπτει την παραγραφή τυχόν αξιώσεων του αιτιώμενου όσον αφορά την άσκηση ενδίκων μέσων ενώπιον των Δικαστικών Αρχών. Η κάθε αιτίαση που απευθύνεται στην Υποδιεύθυνση Αιτιάσεων - Παραπόνων της Εθνικής Ασφαλιστικής τυγχάνει επεξεργασίας από τις αρμόδιες Υπηρεσίες για την αιτιολογημένη και έγκαιρη απάντησή της. Τα στάδια επεξεργασίας και ελέγχου της απάντησης, για τα οποία ο κάθε αιτιώμενος δύναται να ενημερώνεται μετά από γραπτό αίτημά του, ορίζονται στην αντίστοιχη διαδικασία της Εταιρίας, καθώς και στην εγκεκριμένη από το Δ.Σ. Πολιτική Αιτιάσεων, με τις οποίες διασφαλίζεται η ουσιαστική και αντικειμενική διερεύνηση των αιτιάσεων.